Elektrinis Rabeneick TX-E 28" dydis 20" (50cm) (juoda)
Elektrinis Rabeneick TX-E 28" dydis 20" (50cm) (juoda)
Prekės kodas 47312Nesant prekėms sandėlyje, prekių pristatymas trunka 4-10 d.d.
Įprastai prekės pristatomos per 2-7 d.d.
Sandėlyje - Raudondvario pl. 99, Kaunas - 0 vnt.
Parduotuvėje - Raudondvario pl. 99, Kaunas - 0 vnt.
Parduotuvėje - Pramonės pr. 11, Kaunas - 1 vnt.
Aprašymas
Tinka gauti APVA kompensaciją pridavus seną automobilį. Už vieną elektrinį dviratį galima gauti 500 eur kompensaciją, galima pirkti 2 vnt. ir taip gauti 1000 eurų kompensaciją už vieną utilizuotą seną taršų automobilį. Išduodami reikalingi dokumentai APVA paraiškai teikti.
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.
Stabdžiai diskiniai, kurie kasmet vis labiau populiarėja dėl efektyvesnio stabdymo, ilgaamžiškumo. Patikimesni esant darganai. Lengviau tobulinami nei kitų tipų stabdžiai.
Savybės
Priekiniai žibintai | Herrmans MR8-E, 60 LUX including standinglight |
---|---|
Pavarų diržas | Gates CDN belt drive |
Rėmo dydis |
20" (50cm) |
Max apkrova | 120 kg |
Balnelio stovas | Kalloy SP-DC1, patent, aluminum, 31,6 mm, 300 mm |
Balnelis | Selle Royal Asphalt |
Rėmo medžiaga |
Aliuminis |
Rekomenduojamas ūgis |
175-185cm |
Ratų dydis |
28" |
Pavarų skaičius |
1 |
Svoris | 18,6 kg |
Variklis | Bafang G20 rear-wheel motor |
Baterija | Li-ion 36V 7Ah 252 Wh |
Max greitis | 25 km/h |
Priek. šakė | 28" Aluminium fork |
Pavarų tipas |
Išorinės |
Gal. pavarų perjungiklis | Singlespeed |
Stabdžių tipas |
Diskiniai |
Stabdžiai | Shimano BR-MT200 (160 mm) Disc brake |
Pedalai | Marwi SP-823 |
Vairo kolonėlė | FSA, 1 1/8“ semi-integrated |
Vairas |
Levelnine Race Flat Bar, aluminum , 9°, 660 mm |
Vairo iškyša | Promax DA-250, aluminum |
Rankenos | Herrmans Grit D33, with clamp |
Padangos | Continental Contact Speed, 37-622, reflex |
Max nuvažiuojamas atstumas | Iki 60 km (priklauso nuo svorio, kelio dangos, sezono ir vėjo) |
Elektrinis Rabeneick TX-E 28" dydis 20" (50cm) (juoda)
Prekės kodas 47312Nesant prekėms sandėlyje, prekių pristatymas trunka 4-10 d.d.
Įprastai prekės pristatomos per 2-7 d.d.
Sandėlyje - Raudondvario pl. 99, Kaunas - 0 vnt.
Parduotuvėje - Raudondvario pl. 99, Kaunas - 0 vnt.
Parduotuvėje - Pramonės pr. 11, Kaunas - 1 vnt.
ATSILIEPIMAI
Technical issues.
Firstly, the quality of the components:
At 800km the built in controller battery glitches and stuck into charging mode, the only way to fix this was replacing new battery (400euros)
At 600km After couple of times riding in rain, the bafang bottom bracket torque sensor started to make weird sounds, this product is very badly sealed, the water got in and had to replace bearings. (Luckily not all the bracket, as it costs 200eur)
Turns out the charging port hub has no protection from rain, all the water goes straight down through it, into the bottom bracket.
At 1200km
It has just too much torque on the rear wheel, assistance level 5 by the default is always on. (To reduce it, it’s very inconvenient every time turning on the bike, to open the app, pair with the bike, and then reduce power.
Rear tire with just 1200km is already replaceable. (Inappropriate type of tire for an e-bike)
But the biggest issue Bafang rear motor started to make clicking sounds, had to replace both end bearings, (looks like they cannot keep up the torque)
Too much trouble as this bike is not the cheapest in the market (new costs around 2000euros)
Riding comfort.
It has this very stylish urban hipster e-bike look.
Gates carbon drive, hydraulic disc brakes. I Thought, well, this bike is well build, it’s going to last forever. Yeah right! From 6month owning it, 3month it spent in bike repair shops.
At the end my 30 years old Gazelle is much more reliable, doesn’t need any maintenance at all.
The 250Wh battery lasts only 25-40km maximum; the bike shuts down with 30% battery left.
And with 30% battery was hard to initiate charging process (it just wouldn’t charge)
And without power this bike is useless, very hard to pedal.
Bear in mind that you cannot leave the bike in the sun or under +7c to keep the battery in good shape (and in the rain obviously too) . To charge it, you have to carry it inside.