wait... Apdorojamas užsakymas...
+370 686 26383
info@dvirtex.lt
Prekių
palyginimas

E-dviračiai. Ar verta?

Data: 2020-06-24

Elektrinis dviratis – tai puiki alternatyva spūstims keliuose. Be vargo aplenksite kliūtis ar įveiksite įkalnę, nuvažiuosite į darbą.

Elektrinių dviračių pardavimai Lietuvoje auga, tačiau jų tikrasis potencialas dar neatskleistas. Tuo tarpu Vakarų Europa, turinti geriau išvystytą dviračių takų infrastruktūrą ir galinti pasigirti didesniu dviračių transporto priemonių populiarumu, stebi daug didesnį elektrinių dviračių pardavimų augimą. Be to, susidomėjimą didina dideli mokesčiai automobiliams – elektrinis dviratis tampa vis populiaresne kasdiene alternatyva – tiek kelionėms į darbą, tiek laisvalaikiui.

Kaip pastebi pardavėjai, dažniausiai elektrinius dviračius renkasi žmonės, kurie mėgsta aktyvų laisvalaikį, nebijo išbandyti naujovių ir domisi technologijomis. Jie ne tik galvoja apie savo sveikatą, bet ir tausoja aplinką – kasdienėms kelionėms renkasi dviratį vietoje automobilio. Juk dažnai nuo kelionės į darbą dviračiu atgraso galimybė suprakaituoti, pavargti, o su elektriniu dviračiu galima greitai atlėkti į darbą ir pamankštinti kojas riedant namo.

Elektrinis dviratis tiktų ir senjorams, ir turintiems sveikatos problemų – jis tausoja jėgas važiuojant ilgesnius atstumus, užvažiuojant į stačius kalnelius ir pan. Esant didesnėms apkrovoms, tiesiog įsijungia elektrinė pavara ir palengvina žmogaus širdies bei raumenų darbą.

Pagrindiniai elektrinio dviračio minusai lyginant su įprastu dviračiu: kaina, didesnis svoris ir šiek tiek sudėtingesnė priežiūra. Elektrinio dviračio akumuliatorius, net nenaudojamas (pavyzdžiui, žiemą), turėtų būti retkarčiais įkraunamas (kartą per 1–2 mėn.), kad neišsektų visiškai. Jeigu akumuliatorius išsenka visiškai, neįsijungia – reikalingas specialus „sužadinimas“ servise.

Tarp elektrinių transporto priemonių kūrėjų galime sutikti ir lietuviškų pavardžių – Domas Zinkevičius ir Linas Kraniauskas 2016 m. pristatė kalnų dviračio ir motociklo hibridą „Neematic“ . Beje, Domas Zinkevičius  Dakare (2014 m.) buvo Benedikto Vanago „General Financing team Pitlane“ komandos technikas!

„Neematic“ – unikalios konstrukcijos transporto priemonė skirta bekelėms, gali pasiekti 100 km/h greitį. Variklis buvo perkeltas į rėmą ir taip padidintos ratų amortizacinės galimybės.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su dvirtex.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką. Sutinku
facebook instagram

www.dvirtex.lt 2024 © | Visos teisės saugomos